Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mnementh | użytkownik

imię i nazwiskoMariusz Mac adresJarosław zarejestrowany21.04.2008 @18:58:04 ostatnio na stronie17.03.2013 @21:32:28



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty4 komentarze946 posty na forum24

komputer / sprzęt
Lubitel 166b / Zenity / Analogi smrogi

komentarze
~citius    04.05.2009 @19:43:12
eh troche przesada ale oki wielkie dzieks za docenienie..i zapraszam ponownie pozdro wielkie...
~kapalka    14.04.2009 @23:22:39
do czego...?
~Mlodzian1980    21.03.2009 @15:28:57
Siema macu
~barbaraolejarczyk    15.03.2009 @16:00:22
a co to oni są dla mnie jakieś wyróżnienie ma być?
~barbaraolejarczyk    15.03.2009 @00:24:27
a ty? dzieki za ocene sugestywną.
~eruanne    03.03.2009 @17:32:48
puk, puk
~vooyek    08.02.2009 @15:42:10
nie dam do netu przed obroną..
~ymoa    08.02.2009 @12:15:54
.elo elo : )
_______
[Opisanie wrażeń będących udziałem podróżnika przyjmującego dawki od 100 ug wzwyż wykracza poza zakres możliwości naszego języka]
~Volensa    06.02.2009 @21:44:43
Jeju, dzięki ;>
_______
`Zanurzcie mnie w niego,
jakby różę w dzbanek,
po oczy
po czoło,
po snop włosa jasnego(...)`

M. Pawlikowska-Jasnorzewska
~ratatuille    31.01.2009 @18:04:48
Dziękuję również.
~barbaraolejarczyk    26.01.2009 @17:48:37
no.
~barbaraolejarczyk    25.01.2009 @14:09:51
:P
~aurellious    22.01.2009 @16:18:53
szit.
~aurellious    21.01.2009 @23:06:22
szit!
~aurellious    19.01.2009 @22:41:03
a na profilowym twoje są tylko stopy:P:P
~agresywnaanemiczka    18.01.2009 @19:09:39
te emotki są mega zjebane. : ))))
_______
i'm like heroin. heroin's got fucking great personality.
~agresywnaanemiczka    18.01.2009 @19:07:06
nie podlizuj sie.
_______
i'm like heroin. heroin's got fucking great personality.
~barbaraolejarczyk    18.01.2009 @16:24:54
*
~barbaraolejarczyk    18.01.2009 @15:37:34
jesteś debilem oh no jesteś debilem oh no woah! :D
~barbaraolejarczyk    18.01.2009 @14:13:45
She's always looking at me. She's such a charmer oh no.
~agresywnaanemiczka    18.01.2009 @13:42:39
proszę kochanie.
_______
i'm like heroin. heroin's got fucking great personality.
~agresywnaanemiczka    17.01.2009 @15:11:24
też Cię kocham dopóki Cię znowu nie zablokuje.
_______
i'm like heroin. heroin's got fucking great personality.
~Volensa    17.01.2009 @14:02:51
No wiem.. skarpetki zawaliły, ale niestety ledwo co ją do tego namówiłam, a jak widać nie było tak źle
_______
`Zanurzcie mnie w niego,
jakby różę w dzbanek,
po oczy
po czoło,
po snop włosa jasnego(...)`

M. Pawlikowska-Jasnorzewska
~barbaraolejarczyk    14.01.2009 @17:30:00
wybacz!
~barbaraolejarczyk    11.01.2009 @14:56:35
spieprzaj jestem oryginalna jeszcze nikt takiej nie wymyślił <fuck> a ty sie nie śmiej. bo wpierdol :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt